• Wpisów: 54
  • Średnio co: 6 dni
  • Ostatni wpis: 268 dni temu, 01:15
  • Licznik odwiedzin: 7 156 / 345 dni
 
workthisbody
 
O rany! Naprawdę potrzebowałam tej jednodniowej przerwy, żeby zdać sobie sprawę z tego, że mimo wszystko lubię to, jak jem i że właśnie jedząc w taki sposób czuję się najlepiej.

Przez cały dzień byłam wzdęta, a ciężkie jedzenie z wczoraj wciąż daje o sobie znać. To dało mi sporą motywację do tego, aby kontynuować dietę. Poza tym mama mojej przyjaciółki skomentowała, że dużo schudłam, więc serio + 7 do fajnosci tego dnia. Posiłki tez mam genialne, a co najlepsze, jadlam tak jak obiecałam!!! I to bez zadnego problemu. Oby tak dalej :D

śniadanie: 50 g płatków owsianych, 100 g jabłka, 2 kostki czekolady gorzkiej
II śniadanie: 2 mandarynki
obiad: 1 sztuka papryki, 40 g cebuli, 2 ząbki czosnku, 50 g kaszy kuskus
kolacja: 130 g chleba dyniowego, 100 g pomidora, 15 g kapusty kiszonej

988/1000 kcal ✅

*screen z SHYE*
Screenshot_2017-12-18-21-02-39-1.png


Jestem z siebie wyjątkowo zadowolona. Teraz dopijam herbatkę, uczę się z historii i za minutkę zacznę planować posiłki na jutro.

Dobranoc xxx

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
  •  
     
    Wow jedzonko wygląda pięknie i smacznie :D
    Wiedziałam że dzień przerwy da ci motywację do działania. :)
     
  •  
     
    Może przez ten dzień przerwy jadlas niezdrowo,  ciężko i chwycilas się za ciężkie produkty,  które przez te dwa tygodnie nie jadlas i dlatego tak zareagował Twój organizm.  Gdybyś jadła 1300/1500 kcal dziennie (bez aktywności fizycznej) ale zdrowych i lekkich posiłków czuła byś się tak samo jak przy tym 1000kcal :) wszystko w dużej mierze zależy od tego co jemy :)
    Jeżeli teraz jesz 1000 kcal i waga się zatrzyma (a będzie tak ponieważ masz dietę bardzo niskokaloryczna ) to z czego obetnieszkalorie? Albo inaczej ; co wtedy zrobisz?  

    Gratuluję Ci za wytrwałość w tych dniach i podziwiam, że tak malutko zjadłaś! ;)
    Ale pomysł nad zwiększeniem kaloryczność ;)