• Wpisów: 54
  • Średnio co: 6 dni
  • Ostatni wpis: 268 dni temu, 01:15
  • Licznik odwiedzin: 7 156 / 345 dni
 
workthisbody
 
(Za niedzielę)

śniadanie; owsianka z jabłkiem, kostką czekolady gorzkiej i winogronem
obiad; grzanki z chleba dyniowego z bananem
przekąska; pierniczki i małe jabłko
kolacja; 2 mandarynki, pestki dyni i orzechy

905/1000 kcal

Nie napisałam wczoraj, bo miałam naprawdę słaby dzień. Cały czas chciałam jeść, miałam duży problem z skupieniem się, a miałam dużo na głowie, oraz same posiłki nie wyglądały tak, jakbym tego chciała. Ostatnio zaczęłam trochę podjadać pomiędzy posiłkami, a tak nie powinno być. W weekendy jest gorzej, dużo gorzej.

Mimo to ćwiczyłam, mało intensywnie bo to tylko rozgrzewka i godzinne rozciąganie, ale zawsze lepsze coś niż nic. Znów zrobiłam 3 treningi w tygodniu z czego jestem bardzo dumna.

Wydaje mi się, że ten tydzień byl całkiem dobry. Jedynie co chcę zmienić, to właśnie to podjadanie.

Odezwę się jeszcze wieczorem z bilansem na dziś, więc się nie żegnam :*

(PS,  chcecie żebym wpisywała wagę produktów? Mimo że jej tu nie podaję, staram się mierzyć co do grama)
8168d632-5c74-4325-a39f-0f4587b97f6c.jpg


IMG_20171210_232520.jpg

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego